En skoldag.

Har varit i skolan idag fastän vi är på praktik. Både skönt och tråkigt på samma gång. Det intresseanta var att vi snabbt presneterade varandras slutarbeten för varandra, skoj eftersom man inte hade en susning om hur (och vad) andra skrivit sina arbeten. Tråkigt eftersom jag missade en hel dagslön.. ;) Dock blev min och Saras dag lite kortare eftersom vi var tvugna att gå (och vi samåkte dessutom..) Nåja, en liten utskällning fick vi dock men vi had to go

Åh vad jag är hungrig (som typ största delen av min vakna tid, och oftast även natte tid, hehe) men som tur står älsklingen i köket och steker laxmedaljonger och gör klyftpotatisar, NAMI! Jag gillar han min Aaron <3

Vi besökte Erkin halli idag, det är alltid bra att kika in där nu som då, man kan råka hitta något billigt och bra som man är i behov av! Hittade så mycket som tuggben åt Freja (i smaken torkat oxskinn och rökt grisskinn
(köp aldrig mer rökt grisskinn, det luktar HEMSKT), en borste to the cats, en t-skjorta för ynka 1,99€ samt en wunderbaum med texten "non smoking zone" till bilen. Känner på mig att det är mitt fel att rökning är förbjuden i bilen..^^ Lika bra de!

Nu skall jag gå och göra såsen som älsklingen (så smart som han är) kom och frågade om jag kan göra;
"älskling, kan du göra såsen..? Du gör den så god" Han vet hur man får en kvinna att göra saker! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Ja, jag är faktiskt rätt imponerad av produkterna! :)

2010-04-21 @ 22:22:52
URL: http://saragunmarie.blogspot.com
Postat av: Hanna

Hej, ja undrade bara ifall du har fått nå stora fötter? För att jag har hört att man får det när man är gravid.. och jag skulle helst inte vilja ha det eftersom enligt mig så är storlek 39 nästan perfekt. :)

2010-04-23 @ 19:13:05
Postat av: Belinda

nja int ännu i alla fall ^^

2010-04-24 @ 11:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0