En tisdag.

Uscha mig, jag tycker inte det minsta om utvärderingarna som man hamnar på när man är på praktik.. Fastän man inte ens får någon kritik känns det inte det minsta bra att handledaren och läraren sitter och kollar på en och läraren frågar en massa frågor och granskar en kritiskt. Usch, känner mig som en apa i bur typ.

Det blev nedpackning av lägenheten med det samma när jag kom hem. Pust, men nu satte jag älskligen och hans vän på disking så nu får jag sitta här (jag som har två grejer jag egentligen måste skriva.....)
Dock har jag tvättmaskinen att hålla koll på tack vare ett kattskrälle.. nämner inga namn men han e kille.. Grr säger jag bara! Jag hade ju märkt att kan kissat i strumplådan och när jag plockade ur den idag när jag skulle slänga allt i tvätten var det flera strumpor som var genomvåta :@ Nåja, det värsta var nog endå när jag upptäckte att han gjort samma sak i underklädslådan! Och i två plastpåsar med kläder som vi hade när vi kom från Kronoby i helgen. Oh jäklar vad han var (är) billig!! Aarons vän kom dock på en smart grej hehe.. Han kom och frågade var vi har hundkopplet. Jag sade att det hänger på yttran dörren. Aha, tänkete jag, menar han faktist släpa med Aaron ut med hunden?! Nej, han kopplade fast killen i wc ^^ Hehe, han jamar så om han blir instängd men nu får han i alla fall titta ut ;) Skämt å sido.. 




Söt-kissen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0