Examensklänning.

Ouh yes, jag lyckades hitta en examensklänning i alla fall..! Helt otroligt. Helt enkel men fin. Ids inte lägga en massa pengar på en klänning som jag inte kommer ha sedan (med tanke på att jag behöver en ganska stooor klänning för tillfället.. ;)) Jag får helt enkelt satsa på smycken och skor i stället! De kan man ju använda sedan i alla fall.

Imårse när jag steg upp skulle jag ta mina nya tights (hur farao skriver man de?!) ur strumplådan, men de var dränkta i KATTPISS :@ Sakrans killen som har väldigt svårt att lära sig gå in i kattsandlådan som till och med har tak och svänglucka. Så tydligen har han pissat i strumplådan och på soffan och i badkaret och säkert någon annan stans också. Gah, jag får spunk, någon som vill ha en katt?? Leveransklar nu på en gång.

Nu blir det hundpromenad och sedan mat hem-hemma hos mamma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0