God morgon.

Tror bestämt att min kropp håller på att ställa in sig på att bli småbarns förälder med sena kvällar och tidiga mornar, liksom hallå, vem stiger upp halv 9 (frivilligt!) en lördagsmorgon?! Jo jag nu för tiden. Det skulle aldrig ha hänt förrän jag blev gravid. De senaste veckosluten när man tänkt att yes, i morgon får jag sova länge! och så stiger jag upp någon gång mellan 8 och 9. Men lika bra de så sover man ju inte bort hela dagen :) Plus att man hinner med mera.. 
På tal om det så är det städning, diskning och lite packning som ligger på schemat idag.. För risken finns att det dyker upp någon som vill se på lägenheten idag eller i morgon. Och no way jag släpper in någon hit nu, hehe. Ja, så skall vi ju vara hund vakt åt Frejas store bror också, får inte glömma att hämta honom :P

Nu skall jag försöka väcka älsklingen så att vi får ta tag i städningen. Dock finns risken att han inte riktigt uppskattar att bli väck den här tiden.. Nåja, annars får han vakna till ljudet av dammsugaren :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0