Hundpromenad.

Släpade med älsklingen på en promenad med hunden ikväll :) Riktigt skönt faktist! Kom just in, men jag skulle nog bra ha kunnat gå en bit till. Nu blir det en stor skål med fruktsallad plus en film och sedan sängen. Perfekt avslut på dagen :)

Ja, presentationen av slutarbetet är ju nu gjor. Och det gick riktigt bra faktisk! Vi klarade av att framföra utan att det blev läst direkt från pappret, det låter inge vidare när man gör så.. 
Bra feedback fick vi också :) Både läraren och åhörarna tyckte att vi gjort ett bra arbete. Det är ju alltid roligt att höra! 
Men man var alldeles slut efteråt när man kom hem. All press liksom släppte när man visste att nu har man gjort klart sitt lärdomsprov. Även om man kanske inte riktigt fattat att det är över nu. Det har ju följt en ända sedan ett år tillbaka nästan, för redan i slutet av tvåan började jag och Simone planera vad vi ville skriva vårt lärdomsprov, så det känns nästan konstigt att man inte behöver ha det i tankarna längre.
Så, nu är det tre arbeten jag har kvar att göra i denna skola, hur skönt är inte det på en skala 1-10?! En 12:a, helt klart.
12 år av skola är snart över och då skall jag endast lata mig (fram till september i alla fall ;)), vagga omkring med min enorma mage, svettas mängder, skämmas på beachen (över alla zebra ränder, bristningar you know..) och äta massor av glass! (man behöver ju inte precis tänka på figuren, den blir ju liksom ändå förstörd för att citera min lilla syster, hehe). Skämt å sido.. ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis gumman!!Som sagt,nu blir d bara lata dagar fram till september...förutom praktik med jobb,sommarjobb,flyttning,inredning...;)



..å tänk på figuren,d kommer en ny tid efter september,tro inte på lillasyster..;)



Kram!:)

2010-04-08 @ 07:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0