Jag vill åka hem!

Sitter och försöker förbrilt få med mig älsklingen hem. Men han är fullt upptagen av sin lilla systers dator.. Tror bestämt det är ett visst world of warcraft som spökar där i datorn. Jag känner att jag skulle vilja åka hem nu, har ändå läggdags om se sådär 1h och 45 minuter! Haha. Eller ja nästan i alla fall. Nu för tiden måste jag gå så tidigt och lägga mig för att jag skall orka upp nästa morgon. Ifall det är en natt utan ont i sidorna (när bebisen och livmodern växer gör det väldigt ont i sidorna) så då går det bra att stiga upp fast man gått lite senare och sova men är det en natt när man har ont så ligger jag så mycket vaken och sover så dåligt så då är jag endå trött fast jag gått tidigt och sova. Så därför är det nödvändigt att lägga sig tidigt. Tråkigt men sant.
Hade dessutom tänkt att man skulle hinna mysa framför en film än i kväll men får se om vi "hinner" med en sådan.. Tar ju endå en halv timme att köra hem härifrån, nästan i alla fall. Vi får se, men nu skall jag lägga all min energi på att få hem älsklingen (vilket brukar resultera i att han blir lite irriterad på mig.. men det är inte så farligt ^^)

Kommentarer
Postat av: Jannika

Du måst sätt upp en bild utav maga din! =)

2010-04-05 @ 20:26:32
URL: http://junnuu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0