Långfredag.

Har just kommit hem från Kronoby när vi varit sedan igår. Möttes av en gråtande kisse och en mindre mysig lukt när vi steg innanför dörren :S Så blir det när kattlådan är ostädad och vatten rören inte använts på ett halvt dygn, typ. Så Aaron fick äran att städa efter kisona och jag tog tag i skurhinken så nu luktar det frächt här igen :) Även om jag inte hann städa färdigt förrän Aarons vänner steg innanför dörren..
Så, nu sitter jag här och väntar på att bästaste Daniela skall ringa! Skall hitta på nått bus med henne idag, det är rätt så längesedan vi sets så.

Lite uppdatering om graviditeten då. Idag är det vecka 17, prick. Så bebisen borde vara runt ca 18 cm lång nu :D
Magen växer så det knakar, men det gör den väll med all rätt :) Det var som om jag vaknade en morgon och mitt i allt hade den nog växt med minst 10 cm i omkrets! ;) Haha. Kändes i alla fall så.
Men man märker att den växer så det knakar, eller knakar gör det väll inte men stramar, spänner och gör ont i sidorna, men det står i mina böcker att det brukar börja göra det i vecka 16. Har sovit jätte dåligt senaste veckan på grund av det. Och väldigt passande så har jag hostat hela denna vecka, vilket gör att det gör ännu ondare :P Men inte skall jag klaga, det är helt klart värt det! <3

Glad påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0