Praktik.

Ja, då har ännu en jobb dag fari. Skoj att jobba månda-onsdag 8-16.. Nåja jag behöver ju i alla fall inte vara till fyra på fredagarna :P 

Alltså, jag har sökt och sökt min batteriladdare, men se nej, den har gömt sig.. Dumma jäkel.. Kan inte fatta vart den tagit vägen?! Jag skulle verkligen vilja använda min kamera men det går ju inte utan batterier. Dessutom är jag för lat för att gå 100 meter till K-market och köpa ett paket med icke laddningsbara batterier.. Livet är inte lätt ;)

Idag är jag i veckan 18+5, hjälp, snart har 20 veckor gått! Riktigt på allvar så kan jag int förstå hur det kan gå så här snabbt. Och nu syns det nog minsann att jag väntar, hehe. Man kan nog inte missa det :) Kan i princip inte använda mina "vanliga" kläder längre, de blir liksom för korta över magen.. Och någon beach 2010 (och några år framåt...) blir det nog inte för min del..! Zebra ränderna bara ökar och ökar i antalet, över hela min arma kropp. Ångest. Det blir nog villa bryggan med mamma ;) Om jag ens vågar visa mig där, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0