Prsentation av slutarbetet.

Pust, hela går kvällen gick åt till att plocka upp i sovrummet samt städa undan alla de kläder som jag endå inte kan använda ännu på ett halv år. Måste nog säga att det kändes lite vemodigt att lägga undan varenda par jeans man äger och har.. Haha, men det blev mycket rum i klädskåpet i alla fall.. Det som annanrs varit för litet. Synd bara att vi får massor av skåp att ha kläderna i den nya lägenheten. De blir en shopping tur då tror jag bestämt.... ;)

Jag skall försöka minnas att söka fram min batteri laddare så att jag skulle få några batterier i min kamera så skall ni få en bild på min mage ^^ Hehe. 

Idag gäller det, slutarbetet skall presenteras! Och sen är det över :D Då skall det bara tryckas och sedan har man lärdomsprovet ur världen. Sköönt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till idag!Kram :)

2010-04-07 @ 08:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0