Shopping och jobb.

Ooo vad jag är stolt över mig själv, eller nej det är jag inte, jag är stolt över älsklingen som tvingades att orka med mig till Seppälä igår för att inhandla ett par nya jeans till honom, fast han insåg väll att man i alla fall behöver äga ett par jeans?! Fina fisken, han hittade ett par väldans snygga (och billiga) jeans! När vi kom hem kollade jag in lappen i byxan, för att kolla tvättråden. Där står "stäng dragkedjan före tvätt" lustigt, för på dessa jeans finns endast knappar.. så därmed konstaterade jag att de tydligen syr in samma lappar i alla byxor. Lysande. Hoppas alla byxor kan tvättas på samma vis då.. Skulle vara surt att förstöra hans enda par jeans.

Idag är vi inne på veckan 19+4, nästan 5 månader! Vart har 5 månader tagit vägen? Det har gått med en väldans fart minsann. Dock märker jag nog att det blir bara tyngre och tyngre att jobba för var vecka som går. Men nog skall jag väll fixa det :)
Jag tror bestämt jag känt barnet sparka för första gången, även om det mer känns som om det var bubblor i magen :) Men det är så svårt att veta när man inte har en aning om hur det skall kännas.. 



Kommentarer
Postat av: Tiici

BILD PÅ MAGEN TACK. o ja när sku ni på ultra nu då? ja vill veta vilken sort de blir! :)

2010-04-20 @ 20:22:33
Postat av: belinda

jo bara jag sku få skaffa nå batterier ti kameran.. x) hehe. håll ut ;) nästa onsdag ska vi ^^ hör av mej sen då ja vet ;)

2010-04-21 @ 16:25:41
Postat av: Tiici

Sku ja måst post batterier åt dig? :D Kiva hör av dig :)

2010-04-21 @ 19:56:43
Postat av: Belinda

haham typ ;)

2010-04-24 @ 11:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0