Soff jakt.

Var och kollade läget i Kokkelby idag, soff jakt nämligen. Började vid Suomi sohva, dit kommer jag aldrig mer. Världens sämsta kunsbetjäning! Först fråga jag efter en relativt billig soffa i typ brunt, men killen kunde ju inte ens svenska.. Fick ropa efter Aaron som fick dra samma sak på finska. Nåja, han började visa oss soffor, 500-700 euros soffor. Eh, nej tack. Sedan plötsligt kom en kund han tydligen kände och plötsligt gick han med dom utan att säga något åt oss. Vilken diss alltså. Och vilken kundbetjäning.
Sedan Masku, där fanns också bara dyra soffor :( 1000€ har vi liksom inte råd med.. Efter det for vi till Niemi och kolla, lungt ett av de bästa ställen jag vart till ;) Nä men de hade relativt billiga soffor plus att man fick service på
svenska :p Haha. Vi hittade ganska många alternativ faktist :) Skall se vad det blir..



Om vi bara får råd så blir det denna

Eller så denhär..

Eller denhär men i annan färg


Kommentarer
Postat av: Jannika

Hur myki kosta den som e högst upp å varifrån e den? Jag å toni e nämligen också beroende av en ny soffa å har tänkt oss ungefär en som den högst upp :b

2010-04-04 @ 19:23:48
URL: http://junnuu.blogspot.com/
Postat av: belinda

den e från kaluste niemi i kokkola (tror de var så de hett) den kostar 890€... Rätt dyr men verkligen jätte stor :P

2010-04-04 @ 21:53:18
Postat av: anne

sats på en modell som den första eller sista, di e snygg! :)

2010-04-13 @ 14:18:44
URL: http://kaalsonsklister.blogspot.com/
Postat av: pessicat

va kul att ni e ute på soffjakt! :D säkerligen spännande!



sv; - men precis, fy fan va jag e leid dehär sjukhusi, o som du sa, man ska no veta va man har fö feil tå man gar in tiid för att e ska händ na, eller verkligen tving dem ti hitt feili..! usch jaaa..

2010-04-13 @ 17:01:15
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0