Söndag.

Wauw, vaknade först klockan 10 idag :) Stort grattis till mig.. Dock ligger älsklingen och snarkar fortfarande, jag misstänker det blev en sen kväll framför datorn... Nåja, bra kar reder sig själv brukar man ju säga men vi får byta ut det till kvinna istället för jag har sorterat tvätt (typ femtielva påsar), laddat tvättmaskinen, gått en kort promenad med doggarna (ingen lätt match inte, en drar åt höger och andra springer allt vad han orkar till vänster..tur att jag var ute så tidigt att ingen såg mig) och nu borde jag egentligen skriva en IP plan men som vanligt fastnar man framför Facebook. Och så borde jag laga mat, eller så kanske jag väntar tills älsklingen är vid medvetande? 
Tror bestämt att jag sitter här en stund till, spelar världelösa spel på facebook och lyssnar på Helloween. Lit lat får man väll vara..?!


Föresten så gillar jag ikea, och sicken tur att min plastikfar blev utan snus så de var tvugna att åka till Haparanda i helgen :D Dessa saker bad vi dem handla åt oss; vita handdukar 50 cent styck, stoora glas 50 cent styck (Vi har haft hur många som hellst av dessa men av någon anledning har nästan alla gått sönder..) Och ett vitt soffbord för 20 euro som vi kommer måla svarta detaljer på :) kommer bli jätte snyggt sedan i nya lägenheten!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0