Trååkigt.

Ååh vad jag har långtråkigt..! Har som sagt skrivit några skolarbeten idag så på grund av det har jag alldeles sjuka axlar vilket reulterade i en väldans huvudvärk, skoj.
Kollade just ett avsnitt av Det okända, svårt att veta vad man skall tro om det programmet.. I alla fall, nu har har jag ingen aning om vad jag skall hitta på. Älsklingen sitter på Nooras dator (eftersom vi är i kronoby) och har svårt att slita sig från den. En promenad med Freja skulle göra gott åt både mig och henne men jag avböjer denna dag på grund av att jag inte har någon vidare lust att ta ett lerbad (kronoby = grusvägar, grusväg+plus grader+snö=inte bra) och ännu mindre lust att låta Freja ta ett.. Så vi stannar inne och har tråkigt, punkt.

Har nog ännu ett arbete jag skulle kunan skriva men jag tror inte mina axlar går med på det.. Seriöst, they are killing me! Därför skall jag inte skriva mer här heller.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0