Yrkesprovsplan och packning.

Efter en åtta timmars intensivt jobbande var det bara att sätta igång och börja packa ner lägenheten i lådor då man kom hem. Men vi konstatera nog också att vi har faktist inte så där jätte mycket som skall i lådor, mest plats tar nog alla kärl som glad, muggar, fat m.m.. Vi har HUR MYCKET SOM HELLST av den sorten.. 
Dessutom har jag varit duktig och skrivit min yrkesprovsplan klar. Den borde ha varit inlämnad för typ 4 dagar sedan men.. bättre sent än aldrig ;) Man har liksom ingen lust över huvudtaget med några skolarbeten nu när det är så nära slutet..! Men endast två stycken återstår nu. De värsta arbetet är nog läkemedelshandboken som skall handla om 20st mediciner och allt om dem. Skoj. Har typ nästa vecka kvar på mig att lämna in det arbetet.. Och jag har skrivit om 3/20, bra Belinda, bra. Men det löser sig.. Skriver väll det samma dag som det skall inlämnas antar jag :P
Bättre sent än aldrig som sagt.

Hördu Tiici, nu har jag äntligen laddat batterierna till kameran så nu får du dina bilder! :D Varsågod..


Magen 20+3



Kunde inte låta bli dessa på H&M.. ^^



Dessa fick vi av blivande mommo :)



En liten tjuvkik på min examensklänning.. ;)





Kommentarer
Postat av: Tiici from the hood

NÅJA! Nu ska du sätt upp en bild varje vecka, tack :D hehe.. Den e ju mega iso ^

2010-04-26 @ 20:56:08
Postat av: Belinda

jag ska göra mitt bästa ;) att den e :O den ändra från dag ti dag typ, varje måron då man vaknar har den blivi myki större än den var dan före ;)

2010-04-26 @ 21:11:05
Postat av: Tiici

Great :) tänkt ja sku koma på kaffe någon dag om typ 2 veckor då ja vet va de fö sort så ja vet va ja ska köp, du kan kanske gissa vilken färg ja tänker köra på oavsett kön? :D

2010-04-27 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0