My back is killing me

Höll på att storkna i jobbet idag. Min rygg har gjort/gör fruktansvärt ont och dessutom har jag haft väldans ont i magen så fort jag ansträngt mig lite.. :( Jobbigt värre. Trodde faktiskt inte att jag skulle överleva dagen utan att gå sönder. Men visst gick det, dock fasar jag inför i morgon.. Har köksdag hela dagen vilket innebär att bära tallrikar, plocka i och ur diskmaskinen etc. Jag kan seriöst inte ens böja mig nej eller lite åt sidan utan att jag tror att jag skall gå av på mitten. Suck, varför skall jag råka ut för detta nu? Sedan förra veckan har det bara blivit värre och värre.. Inge skoj alls! Imorgon skall vi dock till rådgivningen så ska se vad hon säger då.. 

Älskligen är och handlar nåt smått, bland annat shampo till mig. Han ringde nyss och sade att de inte hade den sorten som jag skulle ha, i stället började han rabbla upp namnen på andra shampon (högst troligt alla de märken de hade) men inte det som jag skulle ha. Och är man tjej så är man, har man ett sorters shampo skall de förbli det samma shampot, det går inte att ändra på. Hehe ;) Men istället erbjöd han sig att åka och kolla om det fanns i en annan affär :)) Väldigt omtänksamt ^^
När jag avslutat samtalet insåg jag att det shampo jag skulle ha var color care, jag som inte ens har färgat hår längre.. Haha. 
Hoppas älsklingen kommer snart så skall jag kurera ryggen med en kokhet dusch, äta lite lidl godis grodor (godast!) och kolla suomen huippumalli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0