Sjukledig.

Underbart. Sov max några få timmar i natt. Vaknade när Aaron kom och sova (2-3 tiden) och sedan kunde jag inte somna om p.g.a min rygg :( Det var inte bra hur jag än låg så efter det fick jag ingen mera sömn.. Sjukanmälde mig till jobbet, åkte till rådgivningen eftersom vi hade tid idag och hon sade att jag skall ta en läkartid så att jag får bli sjukskriven. Sagt och gjort, nu är jag sjukskriven t.o.m nästa onsdag. Hoppas verkligen att ryggen ger med sig..! Dock beror det onda väll antagligen på att jag gått upp så mycket nu under en kort tid (läs blivit aningen framtung..) vilket ryggen inte är van med så därför får jag ont. I alla fall är det så enligt rådgivningstanten. Hoppas ryggen hunnit vänja sig till nästa vecka då..

Kommentarer
Postat av: Tiici

ajaj låter inge vidare :/ Hu har du de på fredan om ja sku koma o hälsa på dig o magen? :)

2010-06-09 @ 10:37:51
Postat av: Anonym

jag vet int riktit, tror aaron hadd tänkt att vi sku vara i krombi.. men ja kan koll me honom så kan vi typ höras närmare? :)

2010-06-09 @ 12:41:56
Postat av: Tiici

Passar bra :)

2010-06-09 @ 19:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0