Vilodag.

Ja det är nog vad det varit idag. Steg upp klockan tio, satt framför datorn en stund, läste en tidning, åt, sov nån timme, läste lite till och nu ikväll var vi till "sandgräven" och grillade med älsklingens systrar, enas pojkvän och en bekant. Även Freja fick följa med, för att simma. Och hon simmade faktiskt..! Jätte duktig var hon :) Dock var det mindre roligt att duscha henne sedan, lättare sagt än gjort att få bort all sand... Men oj va skoj hon tyckte att det var!

Det har varit så skönt att ha ledigt, har haft så i ryggen den senaste veckan så det har passat riktigt bra med lite ledigt så att jag har fått vila ryggen. Ännu igår hade jag no rätt så besvärligt men idag har jag inte just känt av det alls. Tur det för man blir ju galen av att gå omkring och ha ont hela tiden. Men det lär väll komma tillbaka efter i morgon.. Jag håller tummarna för att det inte gör det..!!

Nu blir det snart sängen för min del, vi sover ju i Kronoby så jag får ju åka härifrån redan halv 8 i morogn morn. Nu ska jag äta nått, kolla på lost country och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0