Allmänt dålig dag.

Usch vilken dag. Borjade redan i natt med att jag knappt fick sova något över huvudtaget på grund av att jag hostade så mycket. Sedan hade jag feber, så där missade jag första praktik dagen (även om jag nu hade jobb..fast det gör nog saken ännu värre), sedan har jag alldels ont i kroppen av att jag hostar så mycket, huvudet värker och just ringde de om lägenheten vi kollade på igår och sade att en tant hade tagit den. Hrmpf. Andra lägenheten vi blev alldeles kära i (plus att den där skulle varit perfekt med tanke på bebis) som vi inte fick.
Well, visst finns det andra lägenheter och vi har ju tid på oss att söka, men kommer man hinna hitta en passlig och som man faller pladask för?
Nä nu skall jag sluta gnälla, det finns värre saker här i världen. Bäst jag slutar skriva förren jag gnäller ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0