Både flunssig och ridsjuk..

Blev väldigt lite sömn inatt.. Var vaken många gånger och sov allmänt dåligt. Var alldeles slut och hade huvudvärk i morse när jag vaknade, så jag tänkte jag skulle ta en liten sov-morgon men när älsklingen kom och sade hejdå konstatera han att jag var kokhet.. Inte så konstigt att jag sovit dåligt om jag hade feber.. Yrar alltid så förbannat då.
Så det fick bli en hemma dag framför tv:n idag. Tur att vi hyrde 10 filmer för 10€ vid Makuuni igår.. ;)
Mådde nog ganska bra mitt i dagen, orkade till och med laga mat! Dock fick jag äta den ensam :(

Och jag är så fruktansvärt ridsjuk..! Tänk vad skönt att få galoppera med Eki i skogen eller rida lite dressyr på planen med Rajjesen.. Jag vill, jag vill, JAG VILL! Men det är nog bara att hålla sig i kragen.. Om ett halv år kan jag rida igen.... Äh, det går fort.










Kommentarer
Postat av: mamma

Vet du gumman,man KAN rida fast man har växande mage.Många rider nästan till slutet av graviditeten och man KAN rida bara lugnt o försiktigt.Vi har ju bara så väluppfostrade fyrfotingar :).kram!

2010-03-16 @ 08:30:03
Postat av: Belinda

jo alltså jag sku no lugnt rida men aaron vill int alls att jag gör de... så för husefriden så låter jag bli ;) nä men de e väll lika bra att ta de säkra före de osäkra.

2010-03-16 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0