Det var den skolveckan.

Jaha, hade tre lektioner idag och nu helg för min del ;) Skönt med en enda dag denna vecka!
Fast efter skolan lämnade jag i skolan så att vi skulle kunna lägga ihop vårt slutarbete. Så nu är den teoretiska delen nästan klar, skönt! Fick till och med fixat pärmbilden efter en timmer "prackande" :D
Men alltså, jag var alldeles slut när jag kom hem från skolan, kändes som om hag varit i jobb från 07.00-19.00, på allvar. Hade kunnat somna med ansiktet rakt i tallriken när jag satt och åt. Det är STOR skillnad på före jag blev gravid och nu, är minsann mycket, mycket tröttare nu. Men det är det nog värt!

Uh, min mage e stooor :O Ska man verkligen ha såhär stor mage redan? Känns skrämmande att både från min sida och från Aarons sida har det förekommit tvillingar.. Men vi var ju på ultra och där var det nog bara en.. I hope ;)



Kan inte förstå hur jag hade sådan tur att just jag fick Aaron. Bättre människa att dela sitt liv med kan man inte hitta, jag älskar verkligen mitt liv med honom, han är det bästa jag har och jag älskar honom över allt annat!
Tack för att du finns älskling.


Kommentarer
Postat av: mamma

LIKE!:)

2010-03-09 @ 19:52:06
Postat av: Tiici

Hoppas he e tvillingar he sku va kiva :) Måst försök koma från seinäjoki ti ert nångång i höst o kolla bejbin/bebisarna ;))

2010-03-18 @ 18:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0