Hungrig...

Feber, ferber kära feber.. Känner mig bara mer och mer flunssig för var minut, inte roligt. Och älsklingen ligger och sover, även han flunssig.. Underbart, tror bestämt jag ska följa min bäste väns råd och inhandla "multivitaminer för gravida"..! Tror minsan  älsklingen skulle behöva några också.. (En vink till mamsen, dom är ganska dyra..... ;)) Vi är ju bara sjuka hela tiden! Hur onödigt som hellst.

Och fy sjutton vad jag är hungrig, sitter här och håller i mig själv så att jag inte springer iväg till Korvgörans efter kebab med franska.. Åh sablar vad det skulle vara gott! Tror nästan det är bäst att jag väcker älsklingen för han har förstånd nog att inte låta mig inhandla sådan skräpmat. Eller kanske är det lika bra att han sover.... Hehe.
Kanske om man fixar en smaskig (och stor) fruktsallad till efterrätt.. Är det tillåtet att trycka i sig Korvis mat då? Jo jag tror det. Vem vet, kanske man blir frisk av kebab? Det är nästan värt ett försök ;) 

Jag undrar ifall det blir någon skola för min del i morgon.. Eller om jag skall stanna hemma och tillfriskna, det är endå sista skoldagen för den här veckan.. Fast nu efter julen har jag missat så otroligt mycket på grund av illamående, så egentligen borde jag pallra mig till skolan.. Men vad gör man om man har feber? Jo man är hemma och sedan har man en hög med kompletterings uppgifter och typ 200 000 frånvaro timmar på betyget. Great.



Slänger in en bild på mig och min mor, bara för att hon är så bäst (:

Kommentarer
Postat av: Ingemo

I like! Du e ju bara för gullig din får nog vara stolt!

2010-03-17 @ 19:15:45
Postat av: Ingemo

Alltså de fattas ju ett ord = mor ska de ju stå ;)

2010-03-17 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0