Jobb.

Har jobbat på Jakobstads Arbets central både idag och igår och jag kan inte annat konstatera än att det måste vara världens bästa jobb! Det ger mig så väldigt mycket att få arbeta med handikappade, de får en helt enkelt på bra humör :) Även om de kan vara rätt bra på att förstöra ens humör också men det är bara att inte ta åt sig utan strunta i det. Jag kommer i alla fall att jobba med handikappade efter att jag varit mamma ledig!

Vecka 16 idag. Hjälp, 4 månader har gått redan! Nu återstår bara 5.. Alltså, jag hinner ju inte med!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Spännande med bebis! :-) Har ni fundera ut nå namn ännu? :-)

2010-03-27 @ 08:25:49
URL: http://jennimaatta.blogg.se/
Postat av: Belinda

a-a :) jo nå smått, ifall det blir en pojke har vi namnet kvar men flicknamn har vi inte kommit på än..

2010-03-27 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0