Mitt hjärta.

Snart har jag och älsklingen varit tillsammans ett år och vi väntar barn redan, ja. Och jag kan precis tänka mig in i vad folk tycker och tänker om det, och visst var man fundersam över hur omgivningen skulle reagera. Men det som gjorde att vi inte brydde oss var att igen annan än vi kan säga hur det känns. Ingen annan kan säga att ni inte älskar varandra så mycket att det skulle hålla. Men ja, men vet aldrig hur länge man håller ihop, med det kan man inte veta fastän man varit tillsammans i 10 år, eller hur. Det stör mig när folk säger att man skall nog vara tillsammans många år innan man förlovar sig och skaffar barn, man kan endå aldrig veta i förväg hur det blir. Lev i nuet.
Vi känner att den andra är ens andre hälft, att man vill leva med den andra, den andre är ens luft, ens jord, ens allt. Man lever för att få leva tillsammans, om man bara känner att det verkligen är rätt, så är det de. Aaron betyder allt för mig och kommer alltid göra det, han är min andre hälft <3



I still hear your voice, when you sleep next to me.
I still feel your touch in my dreams.
Forgive me my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive.
'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.
Your arms are my castle, your heart is my sky.
They wipe away tears that I cry.
The good and the bad times, we've been through them all.
You make me rise when I fall.
'Cause everytime we touch, I get this feeling.
And everytime we kiss I swear I could fly.
Can't you feel my heart beat fast, I want this to last.
Need you by my side.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0