Näst sista skoldagen!

Yes, näst sista skoldagen avklarad! Nu blir det praktik och sedan är man tack och lov färdig! Tack gode gud för det.. Skulle jag vetat hur saker och ting fungerar i den där skolan när jag gick ut nian hade jag aldrig blivit närvårdare. (Dock försökte mina vänner varna mig men är huvudet dumt får kroppen lida....) Ett dilemma har jag dock, hur i hela friden skall jag kunna klämma in mig i en snygg examens klänning?? Det återstår att se.
Det gäller att orka kämpa nu den här sista biten till mål.. Har massor med skolarbeten att fixa, åtminstone nu i början av praktiken.. Eh, ja, vi hade ju visst ett X antal arbeten under praktiken också.. Plus yrkesprovet. Typiskt att jag skall vara gravid just nu ;) Är ju så arma trött så man orkar inte göra arbeten när man kommer hem. Pust. Det löser sig.

Igår var vi till rådgivingen igen då. Allt var frid och fröjd och så vi fick lyssna på lillens hjärt ljud :) Och som tur var gick det smärt fritt den här gången när hon tog blod prov av mig..! (Sist var det en praktikant som satt i minst 10 minuter och grävde med nålen i armen för det kom inge blod.. Autch. Och hon slutade inte förrän det svartnade för ögonen på mig :o Då tyckte min hälsovårdare att vi tar det nästa gång :P Haha.)
Och tydligen har jag gått halva graviditeten? Så sade hon i alla fall.. Skumt.


Söt-Freja som har kommit på att man kan riva tapeterna i hallen när man är ensam hemma.. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0