Shopping.

Igår var både jag och älsklingen samt min familj till kokkola, behövde verkligen några nya kläder, speciellt jeans eftersom de jag har hemma går att använda ca en timme sedan har man ont i magen.. Så nu fick jag två par välbehövda (mamma)-jeans, några toppar och en tröja :) Plus att mamma inte kunde låta bli att köpa ett paket med söta bodys, en som det stod I <3 dad på och en med I <3 mum på.. Underbart söta!
Och när vi sen kom till svärföräldrarnas hade barnets blivande faster med sig en hel påse med kläder åt mig :D Så nu är jag nästan som ny ;)

Igår var det också rådgivnings dags, vi fick höra lillens hjärtljud för första gången <3 Nu har vi både sett hjärtat slå och fått höra det. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0