Sjukling.

Oh yes, älsklingen har legat hemma med världens förkylning halva denna vecka och nu är det tydligen min tur :( Huvudet är tungt på grund av feber, näsan rinner och halsen gör ont. Underbart! Jag som har fått jobb hela nästa vecka.. Dessutom har jag och mina syskon släktkalas imorgon, skoj att inte kunna delta i sitt eget kalas.. Suck. Har verkligen inte tid och ork med detta nu! Har försökt "kurera mig" som mamma så fint brukar säga, med hallon, morötter+vitlöksdipp, godis och panadol förstås men tyvärr har det inte haft någon effekt ännu (förutom värktaletterna då). Typiskt.

Har suttit och kollat på barnvagnar idag via nätet, åh jag vill så köpa vagn ^^ Fastän det känns jääätte länge tills man behöver en sådan men om man tänker efter så är det inte alls så länge! Inte ens ett halvår.. :)
Och bara vi får reda på vilken sort vi väntar så blir det shopping! Mamma nog kommer du väll med..?? ;)

Nu skall jag försöka spela bort min förkylning med hjälp av lite beroendeframkallande facebook spel. Hoppas jag lyckas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0