Släktkalas och lägenhet.

Var och kollade på en lägehet idag. Som JAG VILL HA. Den skulle vara perfekt! Första våningen på bra ställe, mitt i stan men endå relativt lungt område (och inte ens en kilometer ifrån var vi bor nu). Hoppas verkligen att vi får den.. Dock var det en gammal tant som kanske ville ha den, men om hon tackar nej så får vi den. Snälla gode gud, gör så att hon tackar nej.. ;) Det är bara att vänta och hålla tummarna.

Sen var vi på mitt och mina syskons släktkalas också. Rätt tungt när man inte riktigt är i form men det var trevligt endå :) Det är så sällan man träffar sin släkt :(

Nej nu blir det myskläder, soffan, en glass och en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0