Söndag.

Har haft besök hela helgen, även nattgäster, så det har nog blivit lite för lite sömn för min del de senaste dagarna och det märks nog minsann.. Men som tur är jag ledig från skolan imorgon så jag får sova länge :)

Och magen den bara växer, och efter att jag köpte mamma jeansen, som tillåter magen att synnas, så syns den minsann! Den växte massor på en gång på grund av det, allt som döljts tidigare är nu synligt :P
Men jag trivs! Han inhandlat ett album som jag kommer lägga in bilder på barnet, ända nu från början (ultra bilder alltså ;)) Min mor gjorde ett likadant när hon väntade mig, och det är roligt att ha sen när man är äldre!

Är nu i vecka 13+2 så barnet borde vara ca 7,5 cm långt :D Ska snart hem till mamsen som jag inte sett på ett tag så antagligen kommer hon få dåndimppen då hon ser hur stor mage jag har ^^ haha.






Nanne som snart ska få ett nytt hem (:

Kommentarer
Postat av: sara

oj, tänkte inte ens att kolla på din mage i dag, men vi sågs ju bara blixt snabbt och labe slaban var ju lite hippsig, måste glo lite extra på tisdag. vart skall kissen flytta?

2010-03-07 @ 21:32:28
Postat av: belinda

jo de blev lite en snabb visit igår, men i måron har du tid att glo ;) ^^ De e nån från vörå som vill ha nanne! :)

2010-03-08 @ 08:44:31
Postat av: hann

heij belle, ja ska tipsa dej om en god och nyttig efterrätt.

KÖP:

TURK PÅ BURK (TURKYOGHURT)

FRYSTA/FÄRSKA HALLON

MANGO(BABY-MAT).



SEN TAR DU LITE AV JOGHURTEN OCH SÄTTER PÅ LITE HALLON OCH BABY-MAT. KLART! hur gott som helst! :) kram

2010-03-08 @ 15:06:46
Postat av: belinda

oj de låter gott! de måst jag absolut test :D tack för tipse! kram

2010-03-08 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0