Ångest.

Ja det är vad jag har nu inför sommaren. Varför skall jag vara gravid just på sommaren..?! Vågar ju knappt visa mig ute heller i shorts  eftersom det verkar som om alla extra kilon som kommer i samband med en graviditet har satt sig på benen! På benen! Hallå alltså. De ser ut som stockar, seriöst! Plus att de dessutom blir svällda mot slutet av dagen. Ser ju ut som en elefant snart :( Och för att inte tala om alla bristningar :O De är överallt. Jag hittar bara fler och fler för varenda dag, och inte bara på låren utan även på vaderna och därifrån smyger de sig sakta upp mot smalbena, hur i helsike kan man få bristningar där?!
Ursäkta att jag är aningen gnällig.. Hehe. Men någonstans måste jag få ut min frustration ;) Men inte över graviditeten dock! Den ångrar jag absolut inte, även fast jag får dessa jäkla bristningar.. Det är bara det att varför måste just jag få så där fruktansvärt mycket av den där sorten? Oj, nu gnäller jag igen. Förlåt.
Det är nog bäst jag slutar nu för snart kommer det även en ramsa om den förbenade tuppen..! Argh. 
(Ohja, jag börjar vara less på att vara hemma.. ge dig dumma förkylning!)

Kommentarer
Postat av: Tiici

De måst kännas för jävligt, men tänk på va du får för de :) I slutändan e de garanterat värt de!

2010-05-20 @ 21:19:46
Postat av: belinda

jo, de e no definitivt värt de!

2010-05-21 @ 07:18:44
Postat av: Faster Camilla :D

Hallå! Låter inte helt kul med de där bristningarna. Klart det är värt det men man undrar ju vad det kommer av? Skulle jag va dig skulle jag promenera via Hälsopraktik Natura och fråga, kan ju ev bero på ngn liten mineralbrist å då är det ju enkelt avhjälpt?!

2010-05-25 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0