Äntligen!

Äntligen kan jag pusta ut, kollade just på mitt studieutdrag och jag har fått vitsord i alla ämnen. Nu kan jag slappna av för nu vet jag att jag bliv klar lördagen den 29 maj! Vilken skön känsla! Har inte riktigt fattat att jag blir klar förräns nu när jag sett att jag är helt och hållet godkänd :) Dessutom fick vi högsta vitsordet i slutarbetet :D Vilket känns väldigt bra! Så som vi kämpat och lagt ner mycket tid. Känner mig rätt stolt över mig själv faktiskt.. ;) Hehe.
Dock kan man ju inte undvika att se när jag blev gravid.. Frånvaro timmarna i olika ämnen ser ut ungefär så här:
  • 6 h
  • 21 h
  • 14 h
  • 2 h
  • 4 h
Hehe.. Vad kan man, mår man illa så gör man ;) Huvudsaken är att jag blir klar..!! :D:D
Så välkommen på mitt examenskaffe hemma hos mamma lördagen den 29.5 klockan 16 och framåt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0