Diva.

Vår kisse är nog minsann divan här i huset hon. Ifall maten i matskålen börjar vara slut, så att lite av bottnet syns, begär hon mer mat. Hon måste tydligen ha skålen full för att det skall duga. Skum kisse.. 

Älsklingen och en av hans vänner sitter på balkongen och spelar kort.. Hoppas de kommer in snart så jag får gå och sova. (Eftersom man måste gå genom sovrummet för att komma till och från balkongen). Som tur är har jag inge skola eller jobb i morgon, annars skulle jag nog inte vara upp den här tiden på dygnet :P Men det blir en rätt lång dag i morgon så jag först skall på bedömningskörning inför andra skedet (världens onödigaste enligt mig..) och sedan kommer jag tillbringa resten av dagen/kvällen hemma hos min mor, vi skall massproducera mini pizzor och andra smått och gott till examens festen på lördag. Dessutom borde jag hinna inhandla ett halsband att ha till klänningen, hur nu det skall gå till då det inte finns ett enda lite större guld halsband (som inte kostar 20€, jag lägger inte så mycket pengar på ett oäkta smycke..!) i den här stan, har kollat överallt redan men neppan. Får väll köpa några olika halsband och tillverka ett eget av dem.. 

Lite om graviditeten nu då. Idag är vi inne på vecka 24+5 så på fredag blir det alltså vecka 25. Hjälp, vart har alla dessa veckor tagit vägen!? Bebisen borde börja vara runt ca 800 gram och vara ca 24 cm långt. Och minsann aktivt.. I alla fall galen på pissblåsan, hehe. Trevligt trevlig ;)
Jag har haft så otroligt tur med graviditeten, jag har mått fin fint i princip hela tiden (hittills i alla fall, peppar peppar..) och inte fått foglossning (ännu..). Vilket minsann är skönt! Dock blev det rätt tungt nog när det var varmt men annars fint :) Och så får jag lätt ont i magen ifall jag bär nåt tungt, som redan mat kassarna från prisma är för tunga. Men det är ju bara en bisak :)  

Aha, nu kom de in från balkongen, nu kan jag äntligen gå och sova. Eller så inte, de skall tydligen spela guitar hero.. Great. Skulle inte vara om inte det var så att de spelar på expert nivå.. Seriöst, det låter som att knapparna håller på att ramla av. Well, nu för tiden har vi i alla fall sovrums dörr! Liiiti sköönt för att citera lillbrorsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0