Sista dagen.

Idag är sista dagen i Yrkesakademin. Har en föreläsning om AKK mellan halv ett och tre, sedan är enda gången jag kommer komma tillbaka till den skolan imorgon på dimissionen.
Man har nog inte riktigt fattat ännu att man blir klar i morgon. Man har liksom ett yrke. Misstänker att det kommer ta ett tag förren man ställt om sig från studerande till närvårdare.. Men oh vad det skall bli skönt..! 
Och som tur var fick jag hem mina skor i går :D Och den här gången hade de till och med skickat rätt par, som tur var! Gick omkring med dem i går hemma hos mamma så länge vi massproducerade mini pizzor till examensfesten. Hehe. Dock är jag lite förundrad hur det kommer gå när jag skall upp för två trappsteg på scen.. Förhoppningsvis hålls jag på fötterna..! (11 cm klack.. jag=ovan)
Lite besviken är jag för att jag glömt beställa en frissa tid till i morgon.. Vet inte vad jag skall göra med håret.. Men jag antar att det får hänga rakt ned, skall ju endå gå med mössan på sen. Orka bry sig, bara jag får mitt betyg så ;)

Nu skall jag hoppa iväg och föna håret och sedan fixa some food. 




Skor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0