Skoldag.

Nu är vi inne på sista veckan som närvårdarstuderande. Finns nog inga ord som kan förklara hur skönt det känns! Endast morgondagen samt fredagen kvar, sedan dimission :)
Sedan fortsätter jag med jobb direkt på måndag fram till 2 juli och efter det blir det nog åtminstone ett år hemma!

När vi slutat idag gick jag igenom alla de affärer i stan i jakt på smycken och skor (ifall mina h&m skor inte kommer senast på fredag.....) men utan resultat. Så som det ser ut nu får jag gå barfota och smyckeslös.. Men jag behöver ju i alla fall inte gå naken för klänningen går på ännu.. Dock blir man ju kanske inte så fin som man önskat i den men det får duga. Skulle jag få skorna så kompenserar de upp de hela men om inte blir det värre.. Hehe.
Skit samma, så länge jag får min mössa och mitt betyg så är jag nöjd!

Tiden rinner iväg, idag är vi inne på 24+4, alltså nästan 6 månader och 1 vecka. Och lillen han bara sparkar.. Favorit hobbyn verkar vara att försöka pricka kissblåsan :| Mindre kul. Haha.
Förlåt, men det är riktigt skönt när det inte är så varmt ute, detta väder passar mig bäst, hehe. Behöver ju inte svettas som en gris i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0