Skor och Kokkola.

Fick hem mitt hm paket i fredags, med de skor (trodde jag) som jag skulle ha på examensdagen. Men i stället för de sjukt snygga skorna fick jag ett par fula mocka ballerinas :@ De hade tydligen packat med fel skor åt mig! Argh!
Beställde snabbt ett par till så förhoppningsvis hinner de komma.. Annars får jag väll gå barfota :(

Igår var vi på visit till Kokkelby, denna gång var det älsklingen som hade ärende :) Är riktigt stolt över honom som orkade 6 timmar (!!) i klädaffärer..! Dessutom hittade vi allt som var på tapeten :) En jacka, två par skor, två kortärmade skjortor och ett par solbrillor. Samt två spel, som vi egentligen inte behövde, men ibland måste man ju få unna sig ^^

Om en stund far vi hem-hem och hälsa på mamma och äta god mat :) Jippijeij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0