Tandläkarbesök och frissabesök.

Fick fixat en jour tid till tandläkaren idag så snart måste jag börja ställa mig dit åt.. Å fy, jag är verkligen inget fan av tandläkaren..! Man kan nog säga att jag har lite tandläkarskräck tror jag. Sedan är jag rätt skräckslagen inför hur många pengar det kommer att kosta! Ett senare problem..
Senare idag blir det även ett frissa besök :) Det behövs typ. Har ingen aning om hur jag skall klippa mig men hon som jag ska till brukar vara bra på förslag så jag tror bestämt hon får säga vad hon tror jag skulle passa mig och så får hon klippa det så.. Scary. Nä men det blir säkert bra. Sedan skall det bara färgas, så är jag klar för dimissionen nästa helg :D Underbart!

Föresten, Kissen hittade hem igår.
Nångång i natt när Aaron var ute på balkongen så hörde han Kissen jama, han kollade över räcket och där satt Kissen brevid vår bil och väntade. Hon fick visst lite hemlängtan :) Nu undrar vi bara med hur många frassar hon hunnit bekanta sig med..?! Förhoppningsvis inga, det räcker med att vi själva skall få barn, vi behöver inga kattungar på köpet...!

Igår kväll var vi en sväng med Freja till Gamla hamn. Väldans skoj verkade hon tycka! Aaron kastade en (bauta) pinne åt henne i vattnet och hon sprang efter den :) Jätte duktig var hon! Vi trodde faktist inte att hon skulle våga sig i men Aaron slängde hela tiden pinnen en liten bit längre ut och till sist var hon nästan så att hon fick simma. 
Hon var alldeles överlycklig! Dock var hon nog inte lika överlycklig när vi kom hem och hon hamna i duschen :P
Våt hund+mycke päls+sand=dålig kombination.... Synd att jag inte hade kameran med..! Man hade fått jätte fina och roliga bilder :)

Ojsan, nu måste jag borsta tänderna och sedan promenera in till stan, tur att det inte är så långt ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0