Näst sista dagen som närvårdarstuderande.

Idag har vi övat i både kyrkan och festsalen.. Så nu har vi på klart hur vi skall gå in bland annat. Eller? Jag hoppas det. Förbannade H&M som skickade fel skor åt mig, jag hade väldigt gärna övat att gå med dem idag, eftersom i kyrkan är det en halv mjuk matta på golvet och i festsalen skall vi upp för trappor.. Men som tur är har vi ju några av den sorten utanför vår dörr så kanske jag får öva där halva fredags natten ;) Hehe. På tal om det, mina skor är i sorteringen på posten, så jag borde hinna få dem i tid..! HOPPAS JAG. Hoppas också att det är rätt skor denna gång! Annars var det nog sista gången jag handlade på H&M. 

Snart blir det mat, lade älskligen i köket när jag kom hem så snart blir det tomatsås och pasta. Det blir så fruktansvärt gott då älskligen gör det..! Mums! 
Ooh vad gott det doftar... Tro mig, dreglet rinner snart, bäst jag går och torkar bort det ;)




Lite bilder från då vi var och busade med Freja igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0